FAQ

Ən çox soruşulan suallarımızda cavab tapın

Sizə necə kömək edə bilərik?

Bizim dətək bölməmizdə axtarın

Hesab açın

  • Xtrade.com-da necə hesab aça bilərəm?

    Qeydiyyatdan keçir keçin, formanı doldurun və hesabınıza daxil olun. Ani mesajda təsadüfi yaradılmış parol görəcəksiniz və onu istədiyiniz kimi dəyişməli olacaqsınız. Eyni zamanda istifadəçi adı və parol olan salamalama e-poçt məktubu alacaqsınız.

  • Xtrade hesabı açmaq üçün nə qədər ödəməliyəm?

    Bu, pulsuzdur. Xtrade qeydiyyat üçün heç bir komissiya almır.

  • Mən çox sayda ticarət hesabı aça bilərəmmi?

    Xeyr. Siz yalnız bir ticarət hesabı aça bilərsiniz.

  • Burada necə pul qazana bilərəm?

    Geniş sərmayələr yatırmalısınız. FX və CFD-lərlə ticarətdə itki riski vardır, xüsusilə ticarətin kredit lingi mənşəyi səbəbindən. Risklərlə bağlı bütün xəbərdarlıqları oxumaq üçün Please click buraya vurun. Bu vebsaytda olan məlumat və açıqlama sənədləri yalnız ümumi istifadə üçündür və şəxsi və ya maliyyə vəziyyətlərində və ya ehtiyaclar üçün nəzərə alınmamalıdır. Bizim Müştəri Razılaşmamızı diqqətlə oxumalı, sizə uyğun olan məhsullarla alqı-satqı edib etməmək qərarını verməzdən öncə müstəqil məsləhət almalısınız.

  • Ticarətə necə başlamalıyam?

    Artıq ticarət hesabı açmısınızsa, hesabın təsdiq edilməsi üçün şəxsiyyətinizi təsdiq edən sənədləri göndərmisinizsə və depozit yatırmısınızsa, ticarətə hazırsınız.

  • Təcrübəm olmasa belə ticarətə başlaya bilərəmmi?

    Bəli. Bizim Tədris Mərkəzi və Xtrade Akademiya təlimat videoları, e-kitablar və yeni başlayanlar və peşəkar ticarətçilər üçün başqa ehtiyatlar təklif edir.

  • Mən qeydiyyat formasını tamamlamaq və şəxsi məlumatımı bildirmək istəmirəm. Bu mümkündürmü?

    İdarə edilən şirkət kimi bir sıra qanunlara, uyğunluq tələblərinə və müştəri qəbulu prosedurlarına əsasən bizdən MT (Müştərini Tanı) məlumatını toplamaq tələb edilir. Biz sizin kimlik məlumatınızın məxfiliyi, təhlükəsizliyi və tamlığını qorumaq üçün əlimizdən gələni edirik.

  • Qeydiyyat forması üçün hansı daxiletmə simvolları qəbul edilir?

    Zəhmət olmasa, yalnız hərf və rəqəmlərdən istifadə edin. Dolduran zaman heç bir simvoldan istifadə etməyin.

  • Hesabımın balansı sıfır olarsa, hesabımı bağlayacaqsınızmı?

    Sıfır balansı olan hesablar müştərinin sorğusu olmadan bağlanmayacaq.

  • Mənfi balansdan mühafizə təklif edirsinizmi?

    Bəli. Müştərilərimizin maraqları bizim əsas məqsədimizdir və bu dəbəbdən Xtrade ilə sizin balansınız mənfi olmayacaqdır. Mənfi Balansdan Mühafizə ticarətçini borca girməkdən qoruyacaqdır. Təəssüf ki, hər satış foreks brokeri mənfi balansdan mühafizə təklif etmir. Təcrübəsiz ticarətçi üçün marja çağırışının çatışmaması yalnız sərmayənin itirilməsi və borc götürmək arasındakı fərq deməkdir. Bu rahat, lakin çox fərqlidir. Forex ticarətlərində siz itirə biləcəyiniz qədər pul itkisinə qatlaşa bilərsiniz (əslində həmişə udan mükəmməl ticarətçi deyə bir məvhum yoxdur). Lakin təcrübənizdən asılı olmayaraq borc götürməyə yol vermək olmaz.

  • Parolumu unutmuşam. Bu zaman nə etməliyəm?

    Zəhmət olmasa, giriş xanasının altında "Parolu Unutdum" vurun və parol sizin e-poçt ünvanınıza göndəriləcək.

  • Parolumu necə dəyişə bilərəm?

    Parolu dəyişmək üçün Xtrade hesabına daxil olun və Hesab Seçimləri > Parolu Dəyiş vurun.

  • Hesab menecerim mənim yerimə alqı-satqı edə bilərmi?

    Biz hesab idarəetmə xidməti təklif etmirik. Siz hesabınızın yeganı sahibisiniz və tək qərar qəbul edənsiniz.

  • Platformanı necə yükləyə bilərəm?

    Bizin istifadəçilər üçün rahat veb platformamızı yükləməyə ehtiyac yoxdur.

  • Sizdə MT4 varmı?

    Təəssüf ki, hazırda biz MT4 platforması təklif etmirik.

  • Necə demo hesab aça bilərəm?

    Demo hesab ticarət hesabı açdığınız zaman aktiv edilir. *Minimal depozit yatırılır

  • Ticarətçi ekranından real və demo hesabları arasında necə keçid edə bilərəm?

    Mənim Hesabım bölməsindən "Keç" düyməsinə vurmaqla real və demo rejimlər arasında keçid edə bilərsiniz.

  • Ticarət və demo hesabları arasında nə fərq var?

    Real platformanın bütün xassə və funksiyaları demo platformada mövcud olduğu üçün istifadəçilər təkrarlamanın real ticarət bazar şəraitini əvəz etməməsini bilməlidir. Bir mühüm fərq ondan ibarətdir ki, təkrarlama ilə əldə edilən həcm bazara təsir etmir; real ticarət zamanı isə, xüsusilə mövqenin ölçüsü böyük olduqda həcmlər bazara təsir etmir.

  • Demo hesabıma necə vəsait yatıra bilərəm?

    Sizin demo hesabınız qeydiyyatdan 7 gün sonra avtomatik doldurulacaq.

  • Demo hesabdan neçə müddət istifadə edə bilərəm?

    Xtrade demo hesablarının vaxtı bitmir.

Bonuslar

  • Xtrade hansı növ bonuslar təklif edir?

    Xtrade iki növ bonus təklif edir: kredit və nəğd.

  • Kredit/gözləyən və nəğd bonus arasında nə fərq var?

    Nəğd bonus dərhal yatırılır və siz kifayət qədər Xpoint xalları toplamalısınız; və kredit/gözləyən bonusla əksinə proses baş verir.

  • Bonus kampaniyaları barədə haradan əlavə məlumat ala bilərəm?

    Ən son kampaniyalarımıza baxmaq üçün burada vurun.

  • Mən telefonla təsdiq bonusumu almadım, bu zaman nə etməliyəm?

    Zəhmət olmasa, canlı söhbət, e-poçt və ya zəng vasitəsilə Müştəri Dəstəyi ilə əlaqə saxlayın.

  • Xpoints xalları varmı?

    Sizin çəkili ticarət həcmi fəaliyyətiniz xallarla ifadə edilir.
    Məsələn: Siz 100 000$ məbləğində EUR/USD mövqesi açdıqda, bu zaman 100 XPoint qazanırsınız və hər 1 000 $ üçün alqı-satqı məbləği 1 XPoint təşkil edir.

  • Xpoints xalları üçün tələb edilən miqdarı topladım. Nə üçün mənə bonus verilmədi?

    Siz əvəzində nəğd bonus aldınız və o, Xpoints xallarının tələb edilən miqdarı toplanmazdan öncə yatırıldı.

  • Hesabım tam təsdiq ediləsə də hesabın təsdiqi bonusu almadım.

    Siz hesabınızı ilk depozitdən əvvəl təsdiq etmisiniz. Siz hesabınıza vəsait yatıran zaman hesab təsdiq bonusu alacaqsınız.

Hesabın təsdiqi

  • Nə üçün sənədlərimi istəyirsiniz?

    İdarə edilən şirkət kimi biz müxtəif Çirkli pulların yuyulmasına və Kimlik barədə məlumatın oğurlanmasına qarşı qanunlara, eləcə də nizamlayıcı orqanların bir sıra uyğunluqla bağlı prosedurlarına əsasən işləyirik. CySEC, ASIC və IFSC.

  • Mən hesabımı necə təsdiq edirəm?

    Siz hesabdan sənədləri yükləyə bilərsiniz:
    Hesab Seçimləri > Hesabın təsdiqi və ya documents@xtrade.comünvanına göndərə bilərsiniz

  • Hansı köməkçi sənədləri təqdim etməliyəm?

    MT (Müştərini Tanı) prosedurlarımızla əlaaqəsar sizdən etibarlı şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin rəngli surəti və yaşayış ünvanınızı təsdiq edən sənəd (adınız, ünvanınız və son zamanlarda olan tarix (3 ay ərzində) qeyd edilmiş elektrik, qaz, su, telefon, benzin, internet qəbzləri və/və ya naqilli TV müqaviləsi, bank hesabından çıxarış) tələb edilir.

  • Pasportum əvəzinə şəxsiyyətimi təsdiq edən başqa sənəd təqdim edərək hesab aça bilərəmmi?

    Bəli. Etibarlı şəxsiyyət vəsiqəsi və ya sürücülük vəsiqəsi də qəbul edilir.

  • Hesabımın statusunu təsdiq edən e-poçt məktubu və ya bildiriş alacağammı?

    Hesabızın tam təsdiq edilən kimi siz hesab statusunuzu təsdiq edən avtomatik e-poçt təsdiq məktubu alacaqsınız.

  • Şəxsi məlumatımı necə yeniləyə bilərəm?

    E-poçt ünvanınızı, telefon nömrənizi və ya yaşayış ünvanınızı yeniləmək istəyirsinizsə, köməkçi sənədlər və sorğunuzu documents@xtrade.com ünvanına göndərin.

Depozitlər

  • Depozitin minimal məbləği nə qədərdir?

    200 USD, lakin Xtrade mütəmadi olaraq daha aşağı depozit minimumları təklif edən kampaniyalar keçirir.

  • Siz depozitlər üçün bonus təklif edirsinizmi?

    Bəli, biz depozit üçün 100%-ə qədər bonus təklif edirik (*Bonus ŞvəQ tətbiq edilə bilər). Ətraflı məlumat almaq üçün canlı söhbət və ya e-poçt vasitəsilə peşəkar işçilərimizlə əlaqə saxlayın.

  • Yatırdığım depozitin məbləğindən çox uduzmaq mümkündürmü?

    Xeyr, siz ilkin depozit məbləğinizdən çox uduza bilməzsiniz.

  • Xtrade hansı növ depozit seçimləri təklif edir?

    Kredit/debit kartlar, bank köçürmələri, American Express, PayPal və bir çox başqa seçimlər. Daha ətraflı məlumat almaq üçün burayavurun.

  • Siz hər hansı depozit xərcləri tutursunuzmu?

    Xtrade depozitlər üçün heç bir komissiya almır.

  • Mənim kredit/debit kart depozitim rədd edildi.

    Biz sizə beynəlxalq və ya onlayn əməliyyatlar üçün kartınızda blok olub-olmamasını bankınızla dəqiqləşdirməyi tövsiyə edərdik. Yaxud bəlkə depozitin məbləği kredit/debit kartınızın gündəlik limitindən çoxdur.

  • Dostumuz/qohumumun hesabından depozit yatıra bilərəmmi?

    Xeyr. Biz üçüncü tərəflərin hesablarından edilən ödənişləri qəbul etmirik. Bütün depozitlər sizin öz hesabınızdan edilməlidir.

Ticarət saatları barədə məlumat

  • Platformanız hansı saatlarda açıq olur?

    Ticarət saatları yay aylarında bazar günü 21:00 GMT - cümə günü 21:00 GMT arasıdır. Qış aylarında ticarət saatları bazar günü 22:00 GMT - cümə günü 22:00 GMT arasıdır. Lakin bəzi alətlər yalnız xüsusi saatlarda aktiv olur. Hər bir alətin ticarət saatları ilə əlaqədarburayavurun.

  • Nə üçün platforma həftəsonları bağlı olur?

    Xtrade platforması bütün qalan maliyyə alətləri bazarlarının bağlı olduğundan həftəsonları bağlı olur.

  • Ticarətə necə başlaya bilərəm?

    Zəhmət olmasa, Tədris Mərkəzi daxil olun və unutmayın ki, platformamızla tam razı olmayanadək ticarətə başlamamalısınız. Sonra sadəcə olaraq hesabınıza daxil olun və ticarətə başlayın.

  • Ticarətdə hər hansı risk varmı?

    FX və CFD-lərlə ticarətdə itki riski vardır, xüsusilə ticarətin kredit lingi mənşəyi səbəbindən. Risklərlə bağlı bütün xəbərdarlıqları oxumaq üçün Please click buraya vurun. Bu vebsaytda olan məlumat və açıqlama sənədləri yalnız ümumi istifadə üçündür və şəxsi və ya maliyyə vəziyyətlərində və ya ehtiyaclar üçün nəzərə alınmamalıdır. Bizim Müştəri Razılaşmamızı diqqətlə oxumalı, sizə uyğun olan məhsullarla alqı-satqı edib etməmək qərarını verməzdən öncə müstəqil məsləhət almalısınız.

  • Ticarət etmək üçün mənə nə lazımdır?

    Sizə kompüter və ya mobil cihaz (iOS, Android və ya Windows proqram təminatlarını dəstəkləyən), yüksək sürətli internet bağlantısı və hesabınızda vəsait lazımdır. İlk ticarətə başlamazdan öncə təlim mərkəzimizdən keçməyinizi tövsiyə edirik.

  • Kredit lingi nədir və kredit lingi nə təklif edir?

    Kredit lingi az marjalı depozitlə çox sayda ticarət mövqeyinə başlamağa imkan verir. Ticarət üçün olan kredit linginin məbləği 400:1-ə qədər ola bilər
    Məsələn, 100:1 - burada $100 000 dəyərində valyuta ticarətləri $1 000 marja depoziti ilə edilə bilər. Kredit lingi depozitinizdən yüksək məbləğlərlə ticarət etmək üçün kredit almağa imkan verir.
    Unutmayın ki, kredit lingi nə qədər yüksək olarsa, yatırılmış kapital. Kredit lingini itirmək riski sizin xeyrinizə və ya əleyhinizə işləyə bilər.

  • Kredit lingi ilə ticarətdə narahatlıqlar olurmu?

    Kredit lingi sizə az depozit marjası ilə böyük məbləğli kapitalı idarə etməyə imkan verməklə yanaşı, çox böyük mənfi qiymət hərəkətini də mümkün edir.

  • Kredit lingini dəyişə bilərəmmi?

    Siz defolt kredit lingi nisbətini dəyişə bilməzsiniz.

  • Pip nədir?

    Pip maliyyə alətinin qiymət nisbətində edilən ən cüzi dəyişiklikdir (valyuta cütünün dərəcəsi).

  • Spred nədir?

    Spred Mərc və İstənilən qiymət arasındakı fərqdir.

  • "Uzun" və "qısa" mövqe nə deməkdir?

    Uzun mövqe zamanı müştəri aktivləri alır, qısa mövqe zamanı isə müştəri aktivləri satır.

  • 1 pipin dəyərini necə hesablamalıyam?

    Əsas Valyuta Məbləği * Pip = Kvota valyutasında dəyər
    1 pip EUR/USD ilə= 1 Lot (100 000 €)*0.0001= 10 USD
    1 pip USD/CHF ilə= 1 Lot (100 000$)*0.0001=10 CHF
    1 pip EUR/JPY ilə=1 Lot (100 000 €)*0.01= 1000 JPY

  • Endirim nədir?

    Endirim adətən mühüm iqtisadi xəbərlər səbəbindən yaranan yüksək bazar fərqliliyi zamanı baş verə bilər. Bu, mövqeyin göstərdiyinizdən fərqli dərəcədə icra edilməsi ilə nəticələnir; növbəti mövcud qiymətdə bağlanır.

  • Fərqli bazarlarda risklərimi necə idarə edə bilərəm?

    Fərqli bazarlar zamanı risklərinizi idarə etməyin ən yaxşı yolu hesabınızda həmişə kifayət qədər marja olmasını təmin etməkdir. Bir sıra ehtiyat tədbiri tövsiyə edilir:
    ✔ Açıq mövqenin statusunu yoxlayın.
    ✔ aşağı riski məhdudlaşdırmaq üçün itki həddini göstərin.
    ✔ Hesabınızda tələb ediləndən artıq marja saxlayın.

  • Limit sırası nədir?

    Limit sifarişləri mənfəət sifarişləridir və təyin edilən sayda maliyyə alətləyini qeyd edilmiş və ya daha sərfəli qiymətlə alıb satmağa imkan verir.

  • Ticarət tarixçəmə necə baxa bilərəm?

    Zəhmət olmasa, ticarət hesabına daxil olun, Hesab Seçimləri > Vəsaitlərin idarə edilməsi > Pul Tarixçəsi və ya Fəaliyyət Hesabatı seçin

  • "Mənfəət" və "İtki Həddi" nə deməkdir?

    İtki həddi və mənfəət hər ikisi sifarişdir və açıq mövqeni bağlamaq üçün yerləşdirilə bilər. İtki həddi gələcəkdə qiymətin ziyanverici hərəkətinin qarşısını almaq üçündür; "Mənfəət" isə fürsətli qiymət hərəkətindən qazanca əldə etmək üçündür.

  • Mən itki həddi və ya mənfəəti necə qura bilərəm?
    Mövqeni Redaktə et ani pəncərəsinə çıxın:
    • Mənfəətdə bağla seçərək Mənfəət mövqeyi yaradın və başlanğınc Dərəcə və ya Məbləği qeyd edin
    • İtkidə bağla seçərək İtki Həddi mövqeyi yaradın və başlanğınc Dərəcə və ya Məbləği qeyd edin
  • Əlavə marja tələbinə ehtiyac olduqda bu barədə bildiriş alacağammı?

    Xtrade premium müştəriləri əlavə marja tələbi barədə məlumatlandıracaq. Sizin marjanız real zamanda yoxlanır, sizi hər zaman olduğunuz yer barədə məlumatlandırır. Mövcud marja depozitiniz bu xüsusi alət üçün marja tələblərindən aşağı düşərsə əlavə marja tələbi açıq mövqelərinizin bağlanmasına səbəb ola bilər.

  • Təfərrüatlar panelində bitmə tarixi nə deməkdir?

    Bəzi alətlər fyuçers müqavilələrinə əsaslanır. Bu alətlərin xüsusi bitmə tarixi vardır ki, bu tarixdə bütün açıq sövdələr/limit sifarişləri bağlanır.

  • Xüsusi alətlərin bitmə vaxtlarına harada baxa bilərəm?

    Bitmə tarixləri olan alətlər üçün siz sadəcə olarq alətlə bağlı Təfərrüatlar panelinə vura bilərsiniz.

  • Trend nədir?

    Trend bazarın ümumi istiqamədir və ya aktivin qiymətidir və trendlər qısa, orta və uzun müddətli ola bilər.

  • Dəstək və davamlılıq səviyyələrinin mənası nədir?

    Texniki təhlillərdə dəstək və davamlılıq əvvəldən müəyyən edilmiş qiymət səviyyələrində qiymətli kağızların qiymətinin dayanacağı və əksinə hərəkət konseptidir.

  • Mövcud balans nədir və nə üçün o, marjadan fərqlənir?

    Mövcud Balans: Mövcud məbləğ İlkin Marja kimi istifadə edilir.
    (Bərabərlik) - (İstifadə edilən Marja)
    Marja: Depozirlər - Kredit xətləri+ Bonus + Bağlı P&L + Açıq P&L

  • Dəstək Marjası nədir? Ondan necə istifadə etmək olar?

    Yeni mövqeyinizi açıq saxlamaq üçün hesabınızın marjası ümumi Dəstək Marja Səviyyəsini keçməlidir. Dəstək Marja Səviyyəsinin tələbləri hər bir maliyyə alətinə xasdır. Xtrade hər bir fərdi alət üçün Dəstək Marjası səviyyəsini göstərir.

  • Mvəİ nədir?

    Ümumi Mvəİ hesabın əsas valyutasında üstün tutulur.

  • Ləğv edilmiş sövdələrim/limitlərimə harada baxa bilərəm?

    Hesab Seçimləri > Vəsaitlərin İdarə edilməsi > Pul Hesabatı seçin.

  • Yüksək/Aşağı göstərici nədir?

    O, cari ticarət günündə Ən yüksək təklif edilən qiymət və Ən aşağı istənilən qiyməti göstərir.

  • Mən nə üçün ticarətə başlamıram?

    Ticarətçilər yalnız kifayət qədər marjaları olduqda və adı gedən maliyyə alətlərinin ictimai mübadilə ilə alınıb-satıldığı saatlarda işə başlayır.

  • Xüsusi alətlərin ticarət vaxtlarına harada baxa bilərəm?

    "Təfərrüatlar" bölməsinə baxın.

  • Minimal ticarət lotumu necə azalda bilərəm?

    Zəhmət olmasa, birbaşa kömək üçün Müştəri Xidməti ilə əlaqə saxlayın.

  • Aləti necə sevimli siyahıma əlavə edə bilərəm?

    Alətin Ulduz nişanına vurun.

Xərclər və Komissiyalar

  • Spred nədir?

    Spred mərc və maliyyə institutunda tələb edilən qiymət arasındakı fərqdir.
    Hər məhsul üçün Spred dəyərinə baxmaq üçün CFD siyahımıza baxın.

  • Əsas xərc nə qədərdir?

    Xüsusi saatdan (təxminən 22:00GMT (21:00DST) sonra mövqenin Xtrade ticarət platformasının "Təfərrüatlar" ekranında göründüyü kimi açıq saxlanması hesabınızdan silinən Xtrade vəsait premiumuna səbəb olur. Bu premium əlaqədar vəsaitlərin gəlirini/zərərini qarşılayacaq.
    Ticarət həlli ticarət günündən (mövqenin açılıb-bağlanması) iki iş günü sonra (T+2) baş verir. Həll günü eyni zamanda dəyər günü adlandırılır.
    Hər məhsul üçün Premium Satış və Premium Alış Xərclərinə baxmaq üçünBizim CFD siyahımıza baxın.

  • Qeyri-fəallıq xərci nə qədərdir?

    Qeyri-fəallıq Hesab Xərci ayda 10 USD qədərdir və qeyri-fəal olan XTrade hesabları üçün hesablanır. 3 ay ərzində heç bir alqı-satqı əməliyyatı aparılmadıqda hesab qeyri-aktiv hesab edilir.

  • Xtrade hər hansı depozit/pul çəkimi üçün xidmət haqqı alırmı?

    XTrade pul çəkimi üçün heç bir komissiya almır. Lakin banklar və/və ya vasitəçi banklar xidmət haqqı tətbiq edə bilər. Biz bu cür komissiyalar üçün heç bir məsuliyyəti üzərimizə götürmürük.

Pul çəkimləri

  • Mən necə pul çəkimi sorğusu verə bilərəm?
    Zəhmət olmasa, aşağıdakıları icra edin:
    • Xtrade hesabına daxil olun
    • Əsas Veb Ticarətçi səhifəsində "Pul Çək" vurun
    • Zəhmət olmasa, məbləği daxil edin və "Pul Çək" düyməsinə vurmaqla göndərin.
    • Sorğunuzu tamamlamaq üçün pul çəkimi formasını çap edin, əl ilə imzalayın və withdrawals@xtrade.com ünvanına və ya aşağıdakı faks nömrəsinə göndərin: +357 25030429
    • Sorğunuz tamamlandıqda məlumat bizə göndəriləcəkdir. Siz vəsaitin çıxarılması ilə bağlı sorğunuzun təsdiqini e-poçt ilə alacaqsınız.
  • Pul çəkimi sorğumun statusunu necə yoxlaya bilərəm?

    Hesab Seçimləri > Vəsaitlərin İdarə edilməsi > Pul çəkimi sorğuları vurun və pul çəkimi ilə bağlı tam məlumatlar qeyd edimiş yeni ani pəncərə görəcəksiniz.

  • Pul çəkimi sorğumu ləğv edə bilərəmmi?

    Siz istənilən zaman "Gözləmə" statusunda olduqda sorğunuzu ləğv edə bilərsiniz

  • Pul çəkimi sorğum niyə rədd edildi?
    Pul çəkimi sorğuları aşağıdakı səbəbləri biri və ya bir neçəsi səbəbindən rədd edilə bilər:
    • Hesabınız tam təsdiq edilməyib. (Nəzərə alın ki, hesabınız pul çəkimi prosesindən öncə tam təsdiq edilməlidir. Tələb olunan sənədlərin siyahısı burada verilmişdir. Ekstremal hallarda, Şirkət əlavə sənəd təklif etmək hüququnu özündə saxlayır.)
    • Biz imzalanmış pul çəkimi forması almadıq.
    • Pul çəkimi forması əl ilə imzalanmır, bizə onun bir hissəsi göndərilib və ya burada artıq rədd edilmiş pul çəkimi sorğusunun tarixi durur.
    • Biz verilən bank/e-wallet məlumatlarına vəsait köçürə bilmədik və ya düzgün məlumat almadıq.
    • Tələb edilən həcm doldurulmamışdır.
  • Nə üçün sistem mənə pul çəkimi sorğusu göndərməyə imkan vermir?

    Açıq mövqeləriniz olduqda siz tam Mövcud Balansı çıxara bilməyəcəksiniz. Təyin edilmiş Marjanı saxlamaq üçün minimal məbləğ tələb edilir.
    (Mövcud Balans – Təyin edilmiş Marja) və marja >= 1% = Maks Pul Çəkimi Məbləği

  • Pul çəkimini keçirmək nə qədər müddət çəkir?

    Pul çəkimi sorğularının işlənməsi beş iş gününə qədər çəkir. Bizdən asılı olmayan səbəblərdən gecikmə üçüncü tərəfin pul çəkmə metodları sayəsində baş verə bilər (məs., kredit kartı Şirkəti, köçürməni gecikdirən ortaq və ya əlaqələndirici banklar, ekstremal hallarda 3 həftə çəkə bilər)."

  • Sizdə hansı pul çəkimi seçimləri var?

    Sizin vəsait çıxarmanız depozitin yatırılması ilə eyni metodla edilir. Depozitiniz kredit kartı ilə yatırılmışsa, çəkilən pulun məbləği kredit kartına qaytarılacaqdır. Eynilə depozit bank köçürməsi ilə edilmişsə, çəkilən pullar da yenidən bank hesabına köçürüləcəkdir. E-wallet ilə yatırılan digər depozitlər bank köçürməsi və ya Skrill/Netteler e-wallet ilə qaytarılacaq.

  • Mənim çəkmək istədiyim məbləğ yatırdığım məbləği keçirsə, neçə pul çəkə bilərəm?

    Sadəcə olaraq pul çəkimi prosedurlarını izləyin və vəsaitlər edilən depozit metoduna əsasən qaytarılacaq.

  • Pul çəkimi formasını harada tapa bilərəm?

    Hesaba daxil olun, Hesab Seçimləri > Vəsaitlərin İdarə edilməsi > Pul çəkimi sorğuları > seçin və gözləyən pul çəkimi sorğusunun yanındakı Təfərrüatlar nöqtəsinə vurun.

  • Mənim pul çəkimi sorğum niyə qəbul edilmədi?

    Zəhmət olmasa, qələmlə imzalayın, çünki virtual imzalar qəbul edilmir.
    Zəhmət olmasa, formanı qismən deyil, tam şəkildə göndərin. Bizə şirkətimizin loqosu olan tam doldurulmuş rəsmi forma lazımdır.
    Pul çəkimi sorğunuzun tarixinin sorğu verdiyiniz tarixlə eyni olmasından əmin olun.

  • Vəsaitimi neçə müddətdən sonra ala bilərəm?

    Adətən bu, bank köçürməsi və ya kredit/debit kartları ilə edildikdə 10 iş günü çəkir. Pul çəkimi sorğunuz təsdiq edilən kimi e-wallet ödənişləri hesabınızda peyda olur.

Hesabın qeyri-aktiv edilməsi

Hesabımı necə qeyri-aktiv edə bilərəm?

Zəhmət olmasa, kömək üçün Müştəri Xidmətimizlə əlaqə saxlayın.

PayPal

  • PayPal hesabı necə açılır?
    1. PayPal vebsaytına keçin və səhifənin yuxarısında "Qeydiyyatdan keç" vurun.
    2. Açmaq istədiyiniz hesab növünü ("Şəxsi" və ya "Biznes") seçin və Davam et / Növbəti vurun.
    3. E-poçt ünvanınızı göstərin, parol yaradın və Davam et / Növbəti vurun.
    4. Şəxsi məlumatınızı doldurun və "Razılaş və Hesab Yarat" vurun.
    Kredit/debit kart əlavə edin/bank hesabını əlaqələndirin.
    Seçdiyiniz metoda əsasən aşağıdakı qaydalara əməl edin.
  • Bank hesabınızla Təsdiq edilin

    Sadəcə bank hesabı əlavə edin və təsdiq edin. PayPal hesabınıza iki kiçik depozit göndərəcək. Bu depozitləri PayPal vebsaytlarında daxil edin. Məlumatınızı təsdiq etmək üçün PayPal-ın üçüncü tərəf təsdiq xidmətindən cəld təsdiq zəngi qəbul edin və hesabınız hazır olacaq.

  • Bank hesabı ilə ödənişi işləmək nə qədər zaman çəkir?

    Bank hesabı PayPay hesabına əlaqələndikdə və PayPal hesabınızda vəsait olmadıqda, PayPal əvvəlcə bankınızdan pul siləcək ki, bu da bank köçürməsinə çevriləcək və ödənişin işlənməsi 3 günə qədər çəkə bilər.

  • Kredit kartı ilə təsdiq edilir

    PayPal-ı məlumatla təmin edin. Onlar kartınızda iki cüzi dəyişiklik edəcək. PayPal-a geri dönün və kredit kart çıxarışında peyda olduğu kimi xərclərinizi və kodu daxil edin. Onlar xərclərinizi kompensasiya edəcək və siz təsdiq ediləcəksiniz.

  • Kredit kartı ilə ödənişi işləmək nə qədər zaman çəkir?

    PayPal hesabına bağlanmış Kredit/Debit kartınız varsa, ödəniş dərhal keçəcək.

Real Hesab
Hesab açın və geniş çeşidli CFD alətlərimizə çıxış əldə edin.$25 Nəğd Bonus Depozit tələb edilmir.
*Şərtlər tətbiq edilir
Ticarət CFD-ləri mühüm risk itkisini cəlb edir. FX/CFD-lərlə ticarətin ciddi risk səviyyəsi vardır və siz bütün kapitalınızı itirə bilərsiniz. Zəhmət olmasa, bütün riskləri tam anladığınızdan əmin olun.